مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از برپایی ایستگاه ایمنی در طرح  استقبال از بهار علم و دانش خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندجرامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج صبح امروز در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی در راستای پیشگیری از حوادث گوناگون از مهم‌ترین اهداف سازمان آتش‌نشانی است.

 وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایمنی در راستای پیشگیری از حوادث همواره در طول سال و  به مناسبت‌های مختلف توسط کارشناسان این سازمان به شهروندان آموزش داده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از برپایی ایستگاه ایمنی در طرح  استقبال از بهار علم و دانش خبر داد و گفت: این ایستگاه هر روز از  ساعت 17 الی 20 در میادین وپارک‌های اصلی سطح شهر  برپا می‌شود و آموزش‌های  لازم را  به شهروندان و دانش‌آموزان خواهند داد.

اسدنژاد اعلام کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر، میدان فرجه، پارک اصلی بهاران واقع در میدان قانع و پارک آی‌تی از جمله اماکنی است که ایستگاه ایمنی در آن برپا می‌شود.

وی افزود: در این ایستگاه آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی استفاده از خاموش کننده دستی، نحوه تماس با سامانه 125 در هنگام بروز حوادث و همچنین آموزش‌های عمومی در خصوص حوادث رایج نظیر آتش‌سوزی آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.